Skip to content Skip to footer

Regulamin Przedpłat

  • Konieczny Fizjoterapia, informuje o konieczności dokonania przedpłaty za usługę wizyty diagnostyczno-terapeutycznej w celu potwierdzenia rezerwacji.
  • Przedpłata pobierana jest wyłącznie w przypadku rezerwacji 1. wizyty u danego specjalisty (Aleksandra Konieczny/ Szymon Konieczny). Rezerwacja terminu kolejnych wizyt nie wymaga przedpłaty.
  • Aby dokonać przedpłaty na poczet usługi w gabinecie należy uiścić opłatę na wskazane dane, a potwierdzenie przelewu przesłać na nr telefonu 727 167 886.
  • Wysokość i forma wpłacenia przedpłaty jest zależna od miejsca przyjmowania:
    1. Gabinet Era Psyche Poradnia Psychologiczna w Kiełczowie oraz Brzeziej Łące:
      • kwota przedpłaty: 180 zł
      • dane do przelewu
      • Poradnia Psychologiczna Era Psyche dr Anetta Pereświet-Sołtan
      • nr konta: 92 1050 1575 1000 0092 9824 2810
      • tytuł przelewu: „Fizjoterapia – imię i nazwisko pacjenta”,
    2. Gabinet Mama Care Centrum Położnicze w Obornikach Śląskich:
      • kwota przedpłaty: 80 zł
      • dane do przelewu
      • Aleksandra Konieczny Fizjoterapia
      • nr konta: 41 1020 5226 0000 6402 0857 2101
      • tytuł przelewu: „rezerwacja usługi – imię i nazwisko pacjenta”
      • lub poprzez BLIK na nr telefonu: 729 857 017
    3. Rezerwacja wizyty poprzez formularz reklamy w serwisie Facebook:
      • kwota przedpłat: 80 zł
      • dane do przelewu dla wizyt w Kiełczowie
      • Szymon Konieczny Fizjoterapia
      • nr konta: 17 1160 2202 0000 0005 0662 8297
      • tytuł przelewu: „rezerwacja usługi – imię i nazwisko pacjenta”
      • lub poprzez BLIK na nr telefonu: 729 838 100
    4. dane do przelewu dla wizyt w Obornikach Śląskich
      • Aleksandra Konieczny Fizjoterapia
      • nr konta: 41 1020 5226 0000 6402 0857 2101
      • tytuł przelewu: „rezerwacja usługi – imię i nazwisko pacjenta”
      • lub poprzez BLIK na nr telefonu: 729 857 017
    5. Różnice w wysokości i formie przedpłat zależą od regulaminu przedpłat poszczególnych podmiotów.
  • Uiszczona przedpłata jest formą potwierdzenia rezerwacji danego terminu. Potwierdzeniem rezerwacji będzie sms z podaniem daty, godziny i miejsca usługi.
  • Na podstawie otrzymanego potwierdzenia przedpłaty zostaje wystawiony paragon na kwotę wpłaconej przedpłaty. Paragon ten zostaje przechowany do wizyty zarezerwowanej przez pacjenta, a następnie jest przekazywany po wykonanej usłudze.
  • Kwota wpłacanej przedpłaty odliczana będzie od kwoty ostatecznego rachunku w dniu realizacji usługi. Pacjent dopłaca różnicę po wykonaniu usługi w formie gotówki/karty płatniczej/przelewu/BLIK. Wówczas otrzymuje paragony: na kwotę przedpłaty oraz na kwotę dopłacaną za usługę.
  • Przedpłata jest bezzwrotna w całości, jeśli pacjentka/pacjent nie poinformowała/poinformował o nieobecności (telefonicznie lub SMS na nr telefonu 727 167 886) nie później jak 24 godziny przed terminem rezerwacji wizyty lub poinformuje o nieobecności po minionym terminie rezerwacji. Przedpłata jest wówczas rekompensatą za zarezerwowany czas, który w przypadku braku wcześniejszego odwołania zostanie niewykorzystany przez żadnego innego pacjenta.
  • Konieczny Fizjoterapia informuje, że wyraża zgodę na transfer kwoty wpłaconego przedpłaty na inną pacjentkę/pacjenta lub na inny termin usługi. W tym celu należy poinformować pracownika nie później niż 24 godziny przed terminem zaplanowanej usługi o potrzebie transferu przedpłaty na inną osobę (koleżanka, kolega, rodzina itp.) lub o potrzebie zmiany terminu realizacji usługi z wykorzystaniem wpłaconego przedpłaty. Wówczas przedpłata nie przepada i ustalany jest inny termin realizacji kwoty przedpłaty.
  • Wspomniana wyżej zmiana usługobiorcy i/lub terminu możliwa jest jeden raz w terminie nieprzekraczającym jeden miesiąc liczony od daty wpływu zaliczki na konto lub telefon. Termin nowej usługi nie może przekraczać 14 dni kalendarzowych liczony od dnia zgłoszenia zmiany.

 

Nasza strona używa plików cookie. Dowiedz się więcej o korzystaniu z plików cookie: Polityka prywatności