Skip to content Skip to footer

Regulamin Przedpłat

1. Informacje ogólne

Konieczny Fizjoterapia informuje o konieczności dokonania przedpłaty za usługę wizyty diagnostyczno-terapeutycznej w celu potwierdzenia rezerwacji.

2. Przedpłata przy pierwszej wizycie

Przedpłata pobierana jest wyłącznie w przypadku rezerwacji pierwszej wizyty u danego specjalisty (Aleksandra Konieczny / Szymon Konieczny). Rezerwacja terminu kolejnych wizyt nie wymaga przedpłaty.

3. Sposób dokonania przedpłaty

Aby dokonać przedpłaty na poczet usługi w gabinecie, należy uiścić opłatę na wskazane dane, a potwierdzenie przelewu przesłać na nr telefonu 727 167 886.

Forma wpłacenia przedpłaty jest zależna od fizjoterapeuty, który Państwa przyjmuje:

Wizyta u Aleksandry Konieczny:

  • Kwota przedpłaty: 80 zł
  • Dane do przelewu: Aleksandra Konieczny Fizjoterapia
  • Nr konta: 41 1020 5226 0000 6402 0857 2101
  • Tytuł przelewu: „rezerwacja usługi – imię i nazwisko pacjenta”
  • lub poprzez BLIK na nr telefonu: 729 857 017

Wizyta u Szymona Konieczny:

  • Kwota przedpłaty: 80 zł
  • Dane do przelewu: Szymon Konieczny Fizjoterapia
  • Nr konta: 17 1160 2202 0000 0005 0662 8297
  • Tytuł przelewu: „rezerwacja usługi – imię i nazwisko pacjenta”
  • lub poprzez BLIK na nr telefonu: 729 838 100

4. Termin wpłaty

Czas na dokonanie przedpłaty wynosi 48 godzin od momentu umówienia wizyty. Przekroczenie tego terminu oznacza utratę rezerwacji.

W przypadku, gdy termin wizyty przypada na czas krótszy niż 48 godzin od daty umówienia wizyty, przedpłatę należy uiścić przed dniem wizyty.

5. Potwierdzenie rezerwacji

Uiszczona przedpłata jest formą potwierdzenia rezerwacji danego terminu. Potwierdzeniem rezerwacji będzie SMS z podaniem daty, godziny i miejsca usługi.

6. Paragon

Na podstawie otrzymanego potwierdzenia przedpłaty zostaje wystawiony paragon na kwotę wpłaconej przedpłaty. Paragon ten zostaje przechowany do wizyty zarezerwowanej przez pacjenta, a następnie jest przekazywany po wykonanej usłudze.

7. Rozliczenie przedpłaty

Kwota wpłacanej przedpłaty odliczana będzie od kwoty ostatecznego rachunku w dniu realizacji usługi. Pacjent dopłaca różnicę po wykonaniu usługi w formie gotówki, karty płatniczej, przelewu lub BLIK. Wówczas otrzymuje paragony: na kwotę przedpłaty oraz na kwotę dopłacaną za usługę.

8. Zwroty i odwołania

Przedpłata jest bezzwrotna w całości, jeśli pacjentka/pacjent nie poinformowała/poinformował o nieobecności (telefonicznie lub SMS na nr telefonu 727 167 886) nie później niż 24 godziny przed terminem rezerwacji wizyty lub poinformuje o nieobecności po minionym terminie rezerwacji.

Przedpłata jest wówczas rekompensatą za zarezerwowany czas, który w przypadku braku wcześniejszego odwołania zostanie niewykorzystany przez żadnego innego pacjenta.

9. Transfer przedpłaty

Konieczny Fizjoterapia informuje, że wyraża zgodę na transfer kwoty wpłaconego przedpłaty na inną pacjentkę/pacjenta lub na inny termin usługi. W tym celu należy poinformować pracownika nie później niż 24 godziny przed terminem zaplanowanej usługi o potrzebie transferu przedpłaty na inną osobę (koleżanka, kolega, rodzina itp.) lub o potrzebie zmiany terminu realizacji usługi z wykorzystaniem wpłaconej przedpłaty.

Wówczas przedpłata nie przepada i ustalany jest inny termin realizacji kwoty przedpłaty.

Wspomniana wyżej zmiana usługobiorcy i/lub terminu możliwa jest jeden raz w terminie nieprzekraczającym jeden miesiąc liczony od daty wpływu zaliczki na konto lub telefon.

Termin nowej usługi nie może przekraczać 14 dni kalendarzowych liczony od dnia zgłoszenia zmiany.

Nasza strona używa plików cookie. Dowiedz się więcej o korzystaniu z plików cookie: Polityka prywatności